niedziela, 21 września 2014

Wyniki konkursu z Ballarini


Pierwszy blogowy konkurs zakończony. Dziekuję ślicznie tym, którzy zechcieli wziąć udział, bez Was ten konkurs by się nie odbył:-)

Wpłynęły 24 pyszne i kolorowe propozycje. Już zapisałam niektóre z nich do wypróbowania. Udowodniliście, że dietetyczne nie musi być szare i nudne. 

Niestety, jedniej z propozycji nie mogłam wziąć pod uwagę, ponieważ miałam wątpliwości co do jej autentyczności. Autorka ich nie rozwiała i nie odpowiedziała na moje zapytanie. Trudno.

Miło mi poinformowac, że patelnię grillową Trevi otrzyma Agnieszka Skiba, za:  
Słodko-pikantny indyk z ryżem i warzywami

Składniki:
500 g piersi z indyka
1 papryka czerwona
1 papryka zielona
200 g młodej marchewki mrożonej
200 g groszku mrożonego
100 g (1 torebka) ryżu basmati
3 łyżki tajskiego słodkiego sosu chili
kurkuma
bazylia
oregano
tymianek
papryka czerwona
pieprz cayenne
sól

Indyka kroimy w paski, przyprawiamy pieprzem cayenne, słodką papryką, bazylią, oregano, tymiankiem oraz solą. Smażymy przez chwilę na patelni grillowej, po czym dodajemy pokrojoną w kostkę czerwoną i zieloną paprykę. Następnie dodajemy mrożone marchewki oraz groszek i smażymy do miękkości. W międzyczasie gotujemy ryż z odrobiną kurkumy. Ugotowany ryż przesypujemy do pozostałych składników i dodajemy 3 duże łyżki tajskiego słodkiego sosu chili. Całość mieszamy i podgrzewamy przez minutę.



Gratuluję i proszę o przesłanie adresu i nr telefonu( dla kuriera) na e-mail: miacucinasofieta@gmail.com

3 komentarze:

  1. Hura! Bardzo dziękuję za wyróżnienie:) Na wskazany adres wysłałam adres i nr tel. Pozdrawiam serdecznie!

    Agnieszka Skiba

    OdpowiedzUsuń